Tarkib
Bitrix24 O'zbekistonda biznes uchun
Bitrix24 imkoniyatlariga umumiy nuqtai
Bitrix24 funksiyalarining diapazoni keng bo‘lib, ularning o‘ylanganligi va moslashuvchanligi ushbu xizmatni juda foydali qiladi. Biz Bitrix24 sizga tashkil qilish va avtomatlashtirish imkonini beradigan faoliyat sohalarini sanab o'tamiz:
- Marketing va sotish.
- Loyihani boshqarish va vazifalarni boshqarish.
- Ichki aloqalar.
- Korporativ hujjatlar omborini saqlash.
- Veb-saytlar, ochilish sahifalari, onlayn-do'konlarni yaratish va boshqarish.
- Mobil ilova orqali to'lovlarni qabul qilish.
- Hisobotlarni, shu jumladan BI tahlilini yaratish.
- Inventarizatsiya nazorati.
- Video qo'ng'iroqlar.
- Biznes jarayonlari.
Bitrix24 ko'plab xizmatlar va dasturiy mahsulotlar bilan tayyor integratsiya va individual modifikatsiyalarni amalga oshirish tufayli deyarli cheksiz kengaytirish imkoniyatlariga ega.
Keling, yechimning bulutli va qutili versiyalari o'rtasidagi farqlarga to'xtalib o'tamiz. Bulutli versiya sizga dunyoning istalgan nuqtasidan onlayn rejimda xizmat bilan ishlashni bir zumda boshlash imkonini beradi. Bu brauzer, mobil va ish stoli ilovalarida mavjud bo'lgan tayyor vositalar to'plami. Qutidagi versiya - bu mijoz yoki provayder uskunasiga joylashtirilgan, biznes mantig'i va interfeysi, modifikatsiyalari va brendingi uchun individual sozlamalarga ega dasturiy ta'minot to'plami.
Bitrix24 korporativ portali
Bitrix24. Korporativ Portal to'liq sozlangan va sinovdan o'tgan server muhiti bo'lgan virtual mashinada joylashtirilgan. Ochiq API va manba kodi har qanday murakkablikni o'zgartirishga imkon beradi. 20 Gb hajmdagi bulutli zaxira - bu texnik nosozliklar va server bilan bog'liq boshqa muammolar uchun xavfsizlik tarmog'i.
Bitrix24 CRM tizimi
Bitrix24-ning bir qismi sifatida CRM tizimi eng mashhur funktsional bloklardan biridir. Bu xalqaro sifat standartlariga javob beradigan zamonaviy CRM bo'lib, u marketing va sotishni avtomatlashtirish va optimallashtirish uchun barcha vositalarni o'z ichiga oladi:
- Turli kanallardan kelgan barcha so'rovlarni bitta oynada to'playdigan aloqa markazi.
- Veb-saytda, messenjerlar orqali va ijtimoiy tarmoqlarda mijozlar bilan yozishmalar tarixini saqlash.
- Telefonni ulash va qo'ng'iroq yozuvlarini saqlash.
- Turli stsenariylar uchun savdo tunnellarining moslashuvchan konfiguratsiyasi va tanlangan savdo huni orqali mijozlarni keyingi boshqarish.
- Mijozlarga xabarlar va hisob-fakturalarni yuborish, mahsulot elementlarini boshqarish, vazifalarni belgilash, statuslarni o'zgartirish va boshqalar uchun robotlardan foydalanish.
- Ma'lum bir davr uchun har qanday parametrlar bo'yicha so'rovlarni qabul qilish va qayta ishlash va chuqur tahlil qilish bilan mavjud vaziyat haqida vizual hisobot.
- AI yordamchisi telefon suhbatlari yozuvlarini shifrlaydi, ulardan muhim ma'lumotlarni chiqaradi va ular bilan tranzaksiya kartalarini to'ldiradi.
- Tranzaksiya kartasida mijoz bilan aloqaning butun tarixini tizimlashtirilgan va batafsil saqlash.
- Buyurtmalarni menejerlarga ularning yukiga qarab avtomatik ravishda taqsimlash.
- Vazifalarni eslatish tizimi.
- Menejerlar va mijozlar o'rtasidagi dialoglarni saqlashda WhatsApp va Telegram virtual messenjerlaridan foydalanish.
- To'lov holatini kuzatish va hujjatlarni chop etish bilan tayyor va moslashtirilgan hisob-faktura shablonlaridan foydalanish.
- Ma'lumotlar bazasini dublikatlarni tekshirish, kartalarni birlashtirish imkoniyati.
- Tovarlar va xizmatlar katalogini to'g'ridan-to'g'ri tranzaksiya yoki CRM-dagi hisobdan to'ldirish.
- Inventarizatsiya yozuvlarini, shu jumladan bozorlarda, CRM-dan tovarlarni bron qilish bilan yuritish.
- Har qanday indikatorni kengaytirish imkoniyati bilan interaktiv shaklda CRM tahlilini yaratish.
Bitrix24 CRM tizimining funksionalligi mijozlar bilan qancha aloqa kanaliga ega bo'lishingizdan qat'i nazar, sotuv jarayonlarini etishmayotgan so'rovlar va so'rovlarsiz eng samarali tarzda amalga oshirish imkonini beradi. Menejerlar o'rtasida so'rovlarni taqsimlash vositasi yukni muvozanatlashtiradi va istalgan vaqtda istalgan parametrlar bo'yicha shaffof hisobotni ko'rish imkoniyati buyurtmani qayta ishlash kechikishida o'z vaqtida javob berishni kafolatlaydi.
Tayyor sanoat CRMlari dorixonalar, go'zallik salonlari va boshqa turdagi faoliyat turlari uchun moslashtirilgan hunilar, savdo tunnellari va robotlar bilan ishlab chiqilgan. Mobil CRM ham taqdim etiladi.
Bitrix24 yordamida marketingni boshqarish
Marketingni boshqarish uchun klassik vositalardan tashqari, Bitrix24 mijozlarni aqlli algoritmlar yordamida segmentlarga ajratish va har bir guruh uchun individual pochta jo'natmalarini ishlab chiqarish imkonini beruvchi CRM marketing mexanizmini amalga oshiradi. Bu asosiy va takroriy vazifalarda o'sishga yordam beradi.
2-rasm. Mijoz segmentini aniqlashSavdo generatori mavjud - tayyor yoki moslashtirilgan skript asosida takroriy takliflar va bitimlarni avtomatik ravishda yaratish uchun vosita. Shablonlar tug'ilgan kunlar, so'nggi operatsiyalar va yirik bayramlar uchun mijoz bilan suhbatlashish uchun shablonlarga ega.
3-rasm. Savdolarni yaratish uchun tayyor skriptlarKampaniya ustasi funksiyasi optimal reklama sozlamalari, mavzu so‘zlari, matnlar va tasvirlarni avtomatik tanlash asosida Yandex.Direct’da reklamani ishga tushirish imkonini beradi. Marketing kampaniyalarining samaradorligini tahlil qilish uchun yakuniy tahlillar taqdim etiladi.
4-rasm. Reklamani yaratishni avtomatlashtirishBitrix24 sizning kompaniyangizda loyihalarni boshqarish yondashuvini yoki oddiygina samarali jamoaviy ishini amalga oshirish imkonini beradi. Scrum, Kanban, Gantt chart, Deadlines, My Plan va kalendar slotlari kabi rejalashtirish metodologiyalari qo'llab-quvvatlanadi.
Bitrix24-da loyiha va vazifalarni boshqarishning asosiy xususiyatlarini qisqacha sanab o'tamiz:
- Vazifani bosqichma-bosqich rejalashtirish imkonini beruvchi pastki vazifalar va nazorat ro'yxatlarini qo'shish.
- Jarayonlaringiz uchun tayyor yoki moslashtirilgan andozalar yordamida tezda vazifalarni belgilang.
- Har qanday parametrlar bo'yicha vazifalarni saralash va qidirish imkonini beruvchi ko'p qirrali filtrlash mexanizmi.
- Eslatmalar yuborilmoqda.
- Qoralamani tuzilgan matnga aylantirish, asosiy g‘oyalarni ajratib ko‘rsatish, nazorat ro‘yxatini yaratish va h.k. imkonini beruvchi AI yordamchisi.
- Xodimlarning ish vaqtini topshiriq bo'yicha kuzatish.
- Vazifa ustida ishlash natijalarini qayd etish.
- Import, eksport, vazifalarni sinxronlashtirish.
- Guruhlarni tahrirlash va o'chirish vazifalari.
- Jarayonlarni maksimal darajada sozlash uchun maxsus maydonlarni yarating.
- Hisobotlar, xulosalar, ping xabarlari va KPI bilan bog'lanishdan foydalangan holda topshiriqlarning bajarilishini nazorat qilish.
- Tashqi foydalanuvchini vazifaga ulash imkoniyati.
Bitrix24 funktsional bloklarining o'zaro bog'liqligi to'g'ridan-to'g'ri chat xabarlari yoki yangiliklar tasmalaridan vazifalar yaratish imkonini beradi. Avtomatlashtirish muddatlarni kuzatish va vazifalarni bajarish samaradorligini kuzatish uchun mehnat xarajatlarini minimallashtirish imkonini beradi.
Bitrix24 ning tashqi tizimlar bilan integratsiyasi
Bitrix24 ham 1C konfiguratsiyalari, ham ko'pgina tashqi tizimlar va xizmatlar bilan tayyor integratsiya uchun keng imkoniyatlarni taqdim etadi.
Ixtisoslashgan ulagich Bitrix24 va 1C liniyasi tizimlari o'rtasida ma'lumotlar almashinuvini ta'minlaydi: mahsulot katalogi, hisoblar, kontragentlar, hisobotlar, tranzaktsiyalar, buyurtmalar va boshqa ob'ektlar jadvalga muvofiq avtomatik ravishda sinxronlashtiriladi. Foydalanuvchilar Bitrix24 ichida 1C bilan bitta oyna tamoyilidan foydalangan holda ishlashlari mumkin.
Bitrix24 ning O‘zbekistonda 1C bilan integratsiyalashuvi o‘ziga xoslik va import talablariga bog‘liq bo‘lgan qo‘shimcha yaxshilanishlarni talab qilishi mumkin.
6-rasm. Yagona oyna rejimida ishlashBitrix24 Market Plus katalogida telefoniya tizimlari, ijtimoiy tarmoqlar, to‘lov tizimlari, messenjerlar, ovozli yordamchilar, Yandex Delivery, Yandex Direct, Zoom va boshqa xizmatlar bilan integratsiyalashuv uchun 3000 dan ortiq ilovalar mavjud.
7-rasm. Play Mobile ilovasi - kartadan xabarlarni yuborish uchun SMSOchiq REST API yordamida o'z ilovalaringiz yoki integratsiyalaringizni yaratishingiz mumkin. Uchinchi tomon xizmatlari bilan integratsiya qilish uchun individual sozlamalarni amalga oshirish uchun siz First Bit kompaniyasiga murojaat qilishingiz mumkin.
First Bit mutaxassislari yordamida Bitrix24 dasturini O‘zbekistonda joriy qilish
First Bit kompaniyasining mutaxassislari Bitrix24 ni O‘zbekiston, Rossiya va boshqa mamlakatlarda ham loyiha, ham paketli tatbiq etishda ko‘p yillik tajribaga ega. To'plamli yondashuv funktsional bloklarni bosqichma-bosqich amalga oshirishni o'z ichiga oladi. Sizning xodimlaringiz biz bilan bog'langandan keyin bir necha hafta ichida Bitrix24 ning eng kerakli funksiyalaridan to'liq foydalanishni boshlaydilar. Ushbu parametr kichik va o'rta biznes uchun javob beradi.
Yirik korxonalar uchun biz loyihani amalga oshirishni taklif qilamiz, uning davomida bir qator vazifalar bajariladi:- Kompaniyaning biznes jarayonlarini tahlil qilish.
- Amalga oshirish loyihasining maqsad va vazifalarini shakllantirish, texnik shartlarni tuzish.
- Bitrix24-ni sozlash va kerak bo'lganda o'zgartirish.
- Tashqi tizimlar va xizmatlar bilan integratsiyani o'rnatish.
- Sinov.
- Ko'rsatmalar tayyorlash, foydalanuvchilarni o'qitish.
- Sinov operatsiyasi.
- Qo'llab-quvvatlash, texnik muammolarni hal qilish, xatolarni bartaraf etish, har qanday murakkablikdagi funksionallikni yaxshilash.
So'rov qoldiring va biz sizning barcha savollaringizga javob beramiz, Bitrix24 ni sanoatingizdagi kompaniyalarda amalga oshirish bo'yicha tavsiyalar va portfelni taqdim etamiz. Bitrix24-ni kelishilgan muddatda muvaffaqiyatli amalga oshirish bizning vazifamiz va mas'uliyatimizdir. Biz ushbu xizmatning imkoniyatlarini yaxshi bilamiz va uni kompaniyangiz uchun chinakam foydali ish vositasiga aylanishi uchun sozlaymiz.