Ta'rif
Bitrix24 CRM ning afzalliklari
Bitrix24 CRM ning asosiy afzalliklarini qisqacha ta'kidlab o'tamiz:
- Asosiy CRM imkoniyatlarini o'z ichiga olgan bepul tarifdan boshlab moslashuvchan tarif rejasi. Funktsionallikni kengaytirish, foydalanuvchilar sonini ko'paytirish, ma'muriyat imkoniyatlarini qo'shish yoki texnik yordam ko'rsatishda ustuvorlikni qo'lga kiritish uchun siz oylik to'lov bilan mos tarifga ulanishingiz mumkin.
- Ko'p intizom, buning natijasida CRM turli xil vazifalarga ega bo'lgan har qanday hajmdagi tashkilotlar va jamoalar uchun mos keladi.
- Mobil ilova mavjudligi va dunyoning istalgan nuqtasidan foydalanish imkoniyati, interfeysni barcha qurilmalarga moslashtirish.
- Bitrix24 CRM-ni o'zingiz amalga oshirish imkonini beruvchi sozlash va o'rnatish oson. Agar kerak bo'lsa, siz o'zlarining katta tajribasiga asoslanib, eng yaxshi variantni taklif qiladigan amalga oshirish bo'yicha mutaxassislarni jalb qilishingiz mumkin.
- Ko'p darajali texnik yordam - funktsiyaning barcha jihatlari bo'yicha matn va video ko'rsatmalardan muhandislik maslahatlariga, zaxiradan tiklashda yordam, domenni ulash va hokazo.
- Mijozlarning ma'lumotlar bazasini saqlash uchun keng funksionallik, shu jumladan kontaktlarning birlashtirilgan to'plami, yozishmalar tarixi, barcha kanallardan to'ldirilgan shakllar ma'lumotlari.
- Boshqa 1C yechimlari bilan ham, ko'plab uchinchi tomon tizimlari va xizmatlari bilan ham oson integratsiya qilish imkoniyati.
- Jamoada ishlash uchun vositalar, shu jumladan sifatli video qo'ng'iroqlar va ko'p sonli ishtirokchilar.
- Savdo va marketing bilan bog'liq barcha jarayonlarni robotlashtirish va avtomatlashtirishning yuqori darajasi.
- O'rnatilgan loyihalarni boshqarish tizimi.
- CRM doirasida dizayner asosida tez va oson veb-sayt yoki onlayn-do'kon yaratish qobiliyati.
- Har qanday murakkablikdagi vizual, informatsion hisobotlar.
Bitrix24 CRM zamonaviy dinamik platforma sifatida doimiy ravishda rivojlanmoqda va takomillashtirilmoqda.
Bitrix24 CRM tizimining xususiyatlari
Bitrix24 CRM-ning funksionalligi keng, ammo ularni guruhlash mumkin. Keling, eng mashhur funktsional bloklarni ko'rib chiqaylik.
Mijoz bazasini saqlash
Barcha kontaktlar, tranzaktsiyalar, turli kanallardagi yozishmalar - ijtimoiy tarmoqlar, pochta, chatlar, shuningdek suhbat yozuvlari avtomatik ravishda bitta xotirada to'planishi qulay. Mijozlar bazasi segmentlarga bo'linishi mumkin, bu sizga mijozlarning ish faoliyatini ularning sanoati yoki sotib olish afzalliklariga qarab kuzatish imkonini beradi. Segmentatsiya asosida pochta va ijtimoiy tarmoqlar orqali pochta jo'natmalari amalga oshiriladi va mijozlar guruhlari bilan ishlashning turli stsenariylari ishga tushiriladi.
1-rasm. Aloqa ma'lumotlar bazasi
Boshqa tizimdagi yozuvlarni qo'lda o'tkazish yoki import qilish mumkin.
Tranzaktsiyalar bilan ishlash
Bitimlar ma'lumotlarni qidirish va filtrlash uchun qulay bo'lgan Ro'yxat ko'rinishida yoki savdoning joriy holatini baholash imkonini beruvchi Kanban ko'rinishida ko'rsatiladi. Har bir tranzaksiya uchun savdo jarayoni bo'yicha barcha ma'lumotlarni o'z ichiga olgan shaxsiy karta yaratiladi. Bitim kartasini har qanday faoliyat turi uchun osongina sozlash mumkin: siz maydonlarni yaratishingiz va ularni bloklar va yorliqlarga birlashtirishingiz va ularga kirish huquqlarini boshqarishingiz mumkin.
2-rasm. Shartnoma kartasi
Tranzaksiya kartasidan bir marta bosish orqali oldindan tuzilgan shablonlardan foydalangan holda tijorat takliflari, hisob-fakturalar va boshqa hujjatlarni yaratish qulay.
Tizimga tranzaktsiyalarning barcha tafsilotlarini kiritish orqali rahbariyat real vaqt rejimida raqamlar va grafiklarda turli xil tovarlarni sotish samaradorligini, xodimlar tomonidan rejaning bajarilishini va mijozlardan olingan foydani baholashi mumkin. Har bir tranzaksiya uchun siz uning tarixini kuzatishingiz, mijoz bilan aloqani, menejerning harakatlarini va hokazolarni tahlil qilishingiz mumkin.
Siz bir guruh mijozlar uchun qayta sotish jarayonini avtomatik ravishda boshlash uchun savdo generatori kabi vositadan foydalanishingiz mumkin. Tug'ilgan kunlar va boshqa bayramlar kabi tadbirlar uchun tayyor shablonlar mavjud.
Savdo va marketingni robotlashtirish
Marketing va sotish bilan bog'liq jarayonlar triggerlar va robotlar yordamida avtomatlashtirilishi mumkin. Ular sizga bosqichlar va maqomlarni o'zgartirish, menejerlar o'rtasida tranzaktsiyalarni taqsimlash, tranzaktsiyalarni boshqa sohalarga ko'chirish, mijozlarga xat va xabarlar yuborish, xodimlarga vazifalar va eslatmalar o'rnatish, schyot-fakturalar va hisobotlarni yaratish va boshqa ko'plab muntazam operatsiyalarni bajarish imkonini beradi.
3-rasm. Tranzaktsiyalarda robotlar
Element ularning bosqichiga kirganda robotlar ishga tushadi va oldindan dasturlashtirilgan harakatlarni bajaradi. CRM-dagi harakatlar yoki hodisalarni kuzatib borish va elementni kerakli bosqichga o'tkazishni ishga tushiradi. Bitrix24 CRM-dagi robotlar va triggerlar marketing va sotishning asosiy biznes jarayonlariga muvofiq tuzilgan guruhlarga taqsimlanadi. Ularning ishi qo'lda tekshirilishi mumkin.
Xarajatlarni to'lash
Hisob kartasi vaqt jadvalini, robotlar va biznes jarayonlari bilan yorliqlarni va to'lovlarni qabul qilish imkoniyatini o'z ichiga oladi. Siz schyot-fakturalarning bosqichlar orasidagi harakatini, hujjatlarni yaratish va mijozlarga yuborishni avtomatlashtirishingiz mumkin.
Bitrix24 CRM mijozlarga tezkor jo‘natish uchun tayyor hisob-faktura shablonlari to‘plamini va o‘z shablonlaringizni yaratish funksiyalarini taqdim etadi. Siz bir yoki ikki marta bosish orqali hisob-fakturalarni yaratishingiz va ularni mijozlarga yuborishingiz mumkin. QR kod va boshqa usullardan foydalangan holda to'lovni amalga oshirish va hujjatlarni to'g'ridan-to'g'ri CRM-dan chop etish mumkin.
4-rasm. Hisob kartasi
Hisob-faktura kartasida menejer mijoz havolani qachon ochganini va hisob-fakturani to'laganini ko'radi.
Savdo hunisini qurish
Bitrix24 CRM-dagi savdo hunisi aniq ko'rsatilgan: har bir bosqichdagi tranzaktsiyalar soni diagramma va jadval ko'rinishida ko'rinadi. Odatiy bo'lib, konvertatsiya hunisi qo'llaniladi, u bitim o'tgan barcha bosqichlarni hisobga oladi. Faqat joriy bosqichni hisobga olish uchun klassik huni taqdim etiladi.
5-rasm. Sotish huni
Hunilar bir vaqtning o'zida turli stsenariylar bo'yicha bir nechta savdo jarayonlarini o'tkazishga imkon beradi. Huni har birining o'z bosqichlari to'plamiga ega bo'lgan "Etakchilar" va "Tartsiyalar" bo'limlariga bo'lingan. Turli xil ish variantlari uchun turli savdo hunilarini loyihalashingiz mumkin. Huni yaratish uchun xaridorning sotishning bir bosqichidan ikkinchisiga o'tish yo'lini chizish kifoya va Bitrix24 ushbu stsenariyni tuzadi va qo'llaydi.
Hujjatlar bilan ishlash
Bitrix24 CRM-da hujjatlarni yaratish oson: shablonni tanlagandan so'ng, CRM bitim, etakchi, kontakt yoki boshqa elementdan ma'lumotlarni hujjatga avtomatik ravishda kiritadi.
6-rasm. Buyurtmadan hujjat yaratish
Dalolatnomalar, hisob-fakturalar, ishonchnomalar, etkazib berish xatlari va boshqa hujjatlar chop etilishi va mahalliy diskda saqlanishi mumkin.
Vazifalar bilan ishlash
Bitrix24 CRM vazifalar bilan ishlash uchun to'liq miqyosli funksionallikni ta'minlaydi: yaratish, mas'uliyat va ustuvorlikni belgilash, muddatlarni ko'rsatish va nazorat qilish, vakolat berish, nazorat ro'yxatini qo'shish, statistikani yuritish, hisobotlarni yaratish. To'g'ridan-to'g'ri vazifa kartasidan siz hamkasblaringiz bilan suhbat, video qo'ng'iroq, xabar yozish yoki uchrashuvni rejalashtirish orqali muloqot qilishni boshlashingiz mumkin.
7-rasm. Vazifa kartasi
Har bir bitim yoki etakchi kartaga bormasdan vazifa holatini kuzatishingiz mumkin.
Mahsulotlar katalogini yaratish
Tovarlar va xizmatlar katalogi yangi narsalar bilan yangilanishi yoki to'g'ridan-to'g'ri tranzaksiya yoki hisobdan tahrirlanishi mumkin. Mahsulot kartasida siz tavsiflar va narxlarni, jumladan, o'zgarishlarni belgilashingiz, chegirmalar qo'shishingiz va mahsulotlarni taqqoslashingiz va zaxiralarni boshqarishingiz mumkin. Katalogga mahsulotlarni fayldan import qilishingiz mumkin.
8-rasm. Katalog
CRM-dan siz katalogdagi mahsulotlar bilan onlayn-do'kon yaratishingiz va unga xizmat ko'rsatishingiz mumkin. Katalog uchun SEO ma'lumotlarini sozlash mumkin.
Mijozlar bilan va jamoa ichida muloqot
Bitrix24 CRM-da siz qo'ng'iroqlar, messenjer chatlari, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn chatlar va elektron pochta orqali mijozlar bilan muloqotni boshlashingiz mumkin. Barcha o'zaro aloqalar tarixi tizimda avtomatik ravishda saqlanadi.
Hamkasblar bilan yakkama-yakka va guruhlarda muloqot qilish uchun ichki korporativ messenjer ishlab chiqilgan. Suhbatda siz boshqa joyga yo'naltirishingiz, mahkamlashingiz, sevimlilarga xabarlar qo'shishingiz, uchrashuvlar va vazifalar yaratishingiz mumkin. Savollarga javob beradigan va muammolarni hal qilishda yordam beradigan sun'iy intellektga ega chatbot mavjud.
9-rasm. Chatbot
Oxir-oqibat hisobotni yaratish
Bitrix24.CRM har qanday elementlardan, hatto maxsus maydonlardan ham ma'lumotlardan foydalanish imkonini beruvchi oldindan o'rnatilgan tahliliy hisobotlarning keng doirasini taqdim etadi. Siz har qanday murakkablikdagi hisobotlaringizni yaratishingiz mumkin. Hisobotlar vizual, o'qish uchun qulay shaklda taqdim etiladi. Har qanday qiymatni bosish batafsil ma'lumotni ko'rsatadi.
10-rasm. Sotish dinamikasi hisoboti
Eng mashhur hisobotlar orasida:
- umumiy qo'rg'oshin tahlili;
- savdo huni;
- sotish dinamikasi;
- davrlarni taqqoslash;
- berilgan va to'langan schyot-fakturalar;
- mijozlar reytingi;
- reklama kampaniyasining samaradorligi;
- qolgan tovarlar;
- tovarlar harakati.
To'plangan ma'lumotlarni batafsil tahlil qilish vositasi Bitrix24.BI-Analytics sizga analitik tizimlardan hisobotlarni qo'shish imkonini beradi.
Bitrix24 CRM integratsiyasi
Bitrix24.CRM-da real vaqtda 1C liniyasidan tizimlar bilan ma'lumotlar almashinuvini ulash oson. Ulagichdan foydalanib, siz kontragentlarni tanlashingiz, mahsulot katalogini, hisob-fakturalarni, hisobotlarni, tranzaktsiyalarni, buyurtmalarni sinxronlashtirishingiz mumkin. Aqlli jarayonlarda integratsiya funksiyasi va ularni istalgan 1C katalogiga ulash mumkin.
Bitrix24 ichida, Bitrix24 Market katalogida telefoniya, to'lov tizimlari, ijtimoiy tarmoqlar, messenjerlar, ovozli yordamchilar, Yandex Delivery, Yandex Direct, Zoom va boshqa ko'plab xizmatlar bilan tayyor integratsiyalar to'plami mavjud.
11-rasm. Bitrix24 CRM katalogi interfeysi
Ulanish uchun mavjud xizmatlar soni tarifga bog'liq. Istalgan miqdordagi ilovalar va biznes stsenariylarini o'rnatish uchun Bitrix24 Market Plus-ga obuna bo'lish kifoya. Hozirda katalogda 3000 dan ortiq xizmatlar mavjud va u muntazam ravishda yangilanib turadi.
Uchinchi tomon xizmati REST API yordamida ulanishi mumkin, bu sizga ishni eng qulay tarzda sozlash imkonini beradi.
Bitrix24 CRM dasturini amalga oshirish
«First Bit» - 1997 yildan beri axborot va avtomatlashtirish sohasida ishlayotgan taniqli xalqaro IT-kompaniya. Bizning ixtisoslarimizdan biri turli o'lchamdagi va sanoat korxonalarida kalit taslim dasturiy mahsulotlarni joriy etishdir. Biz 1C mahsulotlarini, xususan Bitrix24.CRM ni muvaffaqiyatli amalga oshirishda katta amaliy tajriba to'pladik. Biz har bir amalga oshirish loyihasiga tizimli ravishda yondashamiz, tashkilotning biznes-jarayonlarini keng qamrovli so'rov o'tkazamiz, uning asosida tijorat taklifini shakllantiramiz. Biz sizga optimal amalga oshirish rejasini oqilona tanlashda yordam beramiz.
«First Bit» mijozning maqsadlariga e'tibor qaratib, vaqt va minglab amalga oshirilgan loyihalar tomonidan sinovdan o'tgan amaliy mulkiy ishlanmalardan foydalangan holda amalga oshirishni amalga oshiradi. Hamkorlik boshida biz sizga Bitrix24.CRM-ni o'z sohangizdagi kompaniyalarda joriy qilish holatlari tavsifini taqdim etamiz, unda haqiqiy raqamlar va ishlarning borishi haqida batafsil ma'lumotlar mavjud.